Saturday, March 19, 2011

Картичка Мъжки Костюм

Цял ден се чудя дали да пускам тази публикация, с оглед на това че картичката е пълно копие на една друга, която бях видяла в блога на Криейтив и мнооого ми хареса. Така или иначе не бях се сещала за нея, но ето че снощи ве4ерта мъжа ми поиска да му направя картичка за РД на един приятел (мъж, данъчен) и ето че тази картичка отново се яви в главата ми като спасителна идея.
Ето я и моята версия, придружена с благодарности към Светлето за това че ползвам нейната идея (и то така дословно):

5 comments:

  1. Ох, че е сладко това костюмче! Страхотна цветова комбинация, Кари! И акцентите са прелест - това ключе и вратовръзката ..
    Ама, то изпълнението само моето :)), оригиналната идея някъде се размива по трасето :)
    Ама виж за якичката на сакото мога да претендирам наравно с Пиер Карден ;)))) хихихи, макар че съм сигурна, че поне още 10 човека могат да направят същото и всеки ще е прав :))
    Сериозно - въобще не е трябвало да се чудиш дали да публикуваш или не. Радвам се, че го направи (публикуването), защото костюмчето е перфектно изпълнено и радва много!
    Сега скролнах надолу, че нещо бях поизостанала с "огледите" и трябва да ти кажа, че съм, меко казано, възхитена от цялата тази прелест, която си сътворявала!

    ReplyDelete
  2. чудесна мъжка картичка,много стилен костюм

    ReplyDelete
  3. Много елегантен и стилен костюм! Поздравления за цветовата гама, любима ми е за мъж:)))

    ReplyDelete
  4. Всъщност на базата на многото подобни картички които съм виждала, а и самата аз съм правила, тази ми се вижда наистина много стилна и различна. Много ми харесват джобчетата и връзката с ключа и мисля, че много ще се хареса :-)

    ReplyDelete
  5. Е това ако не е най-подходящата картичка за данъчен :-) хихи

    ReplyDelete