Monday, June 7, 2010

CCH17- Distress It !

Такааааа, ето че пак е понеделник (как лети времето а?) и е време за новото Щуро предизвикателство. Темата тази седмица е зададена от Нат и тя е Distress it! или с думи прости - нащърбени ръбчета, скъсани крайчета или/и ползване на мастило за зацапване на крайчетата (ама и аз го обясних).

Този уикенд май и музата ми си беше взела почивка, но ето какво излезе в крайна сметка.
Това са две post-it тефтерчета, които съм разкрасила с един вид калъфче на което се мушва и моливче за записките :)
На първото такова, цветето е оцветено с дистрес мастилата на Тим Холц и ръбчетата на белия картон са дистреснати с тях (колкото и да не им личи на снимката).
На второто мъниче само ръбчетата са дистреснати, а детелинката е от мъниста.

И на двете предназначението е за учителките на малкия за към края на учебната година.
А ето как изглеждат отвътре:

8 comments:

  1. Кари, привет, мила! много красиви тези албумчета - доста труд си хвърлила по тях, но си струва! Малко не съм на ти с този Дистрес все още, но не ми пречи да се любувам на такива красоти като твоите! А цветенцата си ги пазя, за тогава, когато се понауча на това чудо! Много са сладички....и листенцата...Поздрави ици целувки: Дани!

    ReplyDelete
  2. много са хубави и оригинални-страхотни

    ReplyDelete
  3. Много красиви тефтерчета. Много нежни и перфектно изпълнени.

    ReplyDelete
  4. Учителките ще се размажат от кеф! И ако това е правено с муза отпускарка...

    ReplyDelete
  5. Чудесни тефтерчета, много ми харесват :)

    ReplyDelete
  6. Прекрасна идея, Карилиус! Ще си я открадна ако разрешаваш! ;-)

    ReplyDelete
  7. Благодаря ви дами!

    Ани няма проблем, а за улеснение ето и линк с филмче :
    http://dawnsstampingthoughts.typepad.com/dawns_stampin_studio/2008/05/post-it-note-pe.html

    ReplyDelete
  8. Подлуди ме и мен с тея тефтерчета, цяла нощ правя и аз за даскалиците. :) Страшна идея е и супер подходяща за учителски подарък.

    ReplyDelete