Wednesday, January 20, 2010

Две Валентинки и една Зарезанка

8 comments:

  1. Кари, невероятни са! Много премерени и в същия момент спечатляващи! :) Най-ми харесва зеленото рошаво сърце.. не знам дали си гледала модела от някъде, обаче е невероятно! :)

    ReplyDelete
  2. Чудесни картичка. Всичките са много хубави, но трифонката най ми легна на сърце.

    ReplyDelete
  3. Да ви завиди човек на търпението и квилинг способностите! :) На мен втората най-ми допадна с което за пореден път доказваме - колко хора толкова и мения!

    ReplyDelete
  4. Момичета благодаря ви (тук следва иконка за гушка и изчервяване).
    Гери нямам модел, направих си елементчетата и после по фантазия нареждам. Нещо следването на модели не ми се отдава.

    ReplyDelete
  5. Прекрасни са Кари, особено втората.Явно зарезаните са ми в сърцето!!!!

    ReplyDelete
  6. Ех, срахотни са!!! Голям съм фен на квилинга, а твоите са просто жестоки!

    ReplyDelete
  7. Кари, страхотни са! Преди малко като се загледах по зеленото сърце, ми прилича на лицето на някое митично същество :).
    Харесвам и трите.

    ReplyDelete
  8. То, по-горе, всичко си е казано за тези картички!
    Изпипана красота!!

    ReplyDelete