Wednesday, March 30, 2011

За яйцата и дупките :)

Такаааа.... преди известно време видях някъде в нета едни прекрасни яйчени черупки изрязани почти като дантела. Оказа се , че са рязани и гравирани с лазер, но липсата на такъв изобщо не намали мерака ми да опитам :) И така въоръжена с една бормашинка на Дремел се приготвих да дупча. Да ама то първо яйцата трябва да се продухат и в този момент се оказа, че аз нямам идея как това се прави, а то духането хич не била лесна работа :0 Както и да е след голямо надуване на бузи и няколко счупени яйца ето и първите резултати:
Разбира се това не е така красиво като оригиналите, на които така се възхитих, но аз все пак съм доволна от тестовия обект :)
П.П. Да, снимките са отвратителни, но се оказа че и снимането на яйца не ми се отдава така, както би ми се искало.

13 comments:

  1. Въздъх...знам, че няма такава дума :-), ама какво да каже човек...
    Не съм виждала оригиналите, ама това си го бива!

    ReplyDelete
  2. Наистина е страхотно:)))Невероятно оригинално:))

    ReplyDelete
  3. Уаууу, станало е уникалнооо...

    ReplyDelete
  4. Леле, и това е първи опит? Дерзай! Страхотно е!

    ReplyDelete
  5. Еха, страхотно е! Справила си се отлично!

    ReplyDelete
  6. Каква беше тази точна ръка, какво бе това чудо! Ама ти като истински лазер си изрязала дупката! Браво на теб!Яйцето е суперско!

    ReplyDelete
  7. :-)Още сутринта видях яйцето , но нямах време да изразя възхищението си. Сега пак реших да се "отбия" и за се порадвам на тази красота. Страхотно се е получило.Поздравления!

    ReplyDelete
  8. Много впечатляващ резултат, въпреки всички кусури, които си си намерила! Много, много красиво яйчице!

    ReplyDelete
  9. Много, много красиво се е получило! И аз разглеждах миналата година подобни яйца, мисля че в Stranamasterov и им се възхищавах дълго време. Бяха изработени със стоматологични инструменти. Но и това яйце, като за първи опит е удивително! Поздрави!

    ReplyDelete
  10. Чудесно си се справила!

    ReplyDelete
  11. Super cute card! I love the layout and the colors! Such a fun card!
    remove background

    ReplyDelete